Успешно медија планирање

Вообичаено, успешното медија планирање се реализира врз основа на анализа на пазарот на медиуми, но и анализа на пазарот на конкуренцијата. Правило е пред секое медија планирање медија планерот да ја има „под контрола“ ситуацијата на барем минатата и моментната медиумска активност на својата конкуренција.

Прочитајте повеќе:

Twitter Дисплеј

Умност

Фридрих Вилхелм Ниче

Качувајќи се на планината на вистината, никогаш не се качувате залудно: ако денес не сте достигнале повисока точка, вие сте ја тренирале својата сила, така што утре ќе можете да...

Виц блиц

Тел. повик на пријател од робија

Заѕвонува телефон и се слуша груб глас: - Ало, дали е тука 990237631? - Да, а кој го бара? - Овде 844803361, негов пријател од робија.

Кутија за пребарување

Енциклопедија

Живот

Спортсмен

Најава или Регистрирај се